Weekend Webcare

 

Social Media neemt een steeds grotere rol inneemt binnen Webcare. Social Media is ‘always on’ en klanten verwachten dan ook dat er in het weekend gereageerd wordt op de Social Media kanalen. Veel organisaties bieden wel telefonische support, maar op webcare wordt op zaterdag en zondag helemaal niet of mondjesmaat gereageerd.

 

Niet reageren na 17.30 uur of niet reageren in het weekend is niet ideaal voor het beeld dat klanten van je organisatie hebben. Wellicht doet de concurrent dit beter en je klanten gaan wellicht hierheen, omdat zijn simpelweg wél deze service verlenen. Wij helpen je hier graag mee op weg! Digital Wizards biedt naast de standaard Social Webcare en Avond Webcare ook support aan in het weekend.

 

Maandagochtend beginnen met een ‘beerput van klachten’ als ontbijt of toch liever rustig met een kop koffie?

Voordelen Weekend Webcare

  • Veel organisaties bieden nog geen of anders beperkte Webcare aan in het weekend. Pak hier voorsprong ten opzichte van je concurrentie.
  • Je advertenties kunnen in het weekend gewoon doorlopen => klachten en vragen worden opgevolgd door ons Webcare team.
  • Webcare in het weekend is een uitgebreidere en betere dienstverlening voor je klanten.
  • Doordat je kanalen in het weekend worden gemonitord kunnen er geen escalaties meer optreden => de angel wordt in het weekend al uit de klachten gehaald.
  • Laat je medewerkers de maandag rustig en zorgeloos beginnen met een kop koffie en gesprekken over het weekend in plaats van escalaties en klachten.

Weekend Webcare

Meer weten over Weekend Webcare?