Avond Webcare

 

Moeten jij en je partner ook werken tot laat? Dan de kinderen ophalen, boodschappen doen en dan koken? Herkenbaar? Jij en nog vele andere Nederlanders hebben hetzelfde tijdschema en hierdoor red je het vaak niet ‘nog even’ voor 17.00 uur een klantenservice te contacteren met een klacht of vraag. Erg vervelend dat er dan geen avond webcare wordt aangeboden. Gelukkig biedt Digital Wizards naast de standaard Webcare en Weekend Webcare ook support in de avonduren.

 

Stopt bij jouw organisatie de Webcare om klokslag 17.00 uur? Consumenten verwachten tegenwoordig méér en Digital Wizards helpt je hier graag me op weg!

Avond Webcare uitbesteden?

Gaat bij jouw organisatie om 17.00 stipt de telefoon uit en e-mail op slot? Zoals al eerder genoemd zijn de tijden veranderd en ook de Social Webcare moet hier op worden afgestemd. Klanten verwachten steeds vaker dat vragen en klachten worden beantwoord. Twee voorbeelden van vooruitstrevende e-commerce spelers in Nederland:

voorbeeld e-commerce avond webcare

Voorbeeld Avond Webcare tot 23.00 uur

Voorbeeld Avond Webcare

Voorbeeld Avond Webcare tot 23.59 uur

Tot 23.59 uur is natuurlijk een erg goede service en wellicht niet perse noodzakelijk voor alle mensen in Nederland. Het is echter wel een graadmeter van waar de verwachting van klantenservice in Nederland heen gaat en deze trein wil je niet missen met je organisatie.

Voordelen Avond Webcare

  • Bied je klanten een uitgebreidere service aan die meer gebaseerd is op de huidige tijdsgeest.
  • Help klanten op het moment dat de nood hoog is, niet een dag later.
  • Neem voorsprong op je concurrentie die dit nog niet óf niet goed aanbiedt.

avond webcare

Meer weten over Avond Webcare?